Duktiga?

Hej hej !
I går sov vi över hos Fredrik,vi var skit många, vi somnade typ 4 och så väckte dom mig 8!!! Sov bara 4 timmar! Men sen så stack alla hem, jag tog en dusch och halv 3 somnade jag i soffan hos pappa. :D<33 Sov till 10 över 5, då vaknade jag av mobilen, mamma ringde men jag orkade nite svara så tröck upptagen, vaknade btw till Mikas Lollipop. >.< Sååå jobbigt, hög volym och stressig låt... phu.. sen ringde hon till hem telefonen så behövde ändå gå och svara. Jag var så trött att jag knappt kunde prata, seriöst! x) Cyklade sen ner till mamma, skit härligt med frisk luft! :D Nu sitter jag här och är skit trött igen, det blir nog till att lägg mig tidigt i kväll. :)
---
Igår på idrotten hade vi orientering igen, och och emmi igen såklart! :D det var tolv kontroller, vi tog 1,2,3,4,5 och 12,11,10,9. Om inte någon hade hängt upp 5an i ett träd så hade vi hunnit alla! Efter fyran gick vi fel väg och kom bort oss, så vi kom till9an, och då frågade vi några vart 5an var och då hade vi gått UNDER den! För nån hade hängt den i ett träd, då förlorade vi massa tid på att gå tillbaka till 5an efter nian, för alltså kontrollerna låg inte i ording.. :P Men visst var vi duktiga? :) På onsdag ska vi ha frilufs dag, orientering då med, jag och Emmi skåklart igen. Men vi är så duktiga tillsammans på det! :D
Puss och kram, skumbanan :)<3


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0