en sten? ehm.. what? nothing about this...;S

Om två dagar då blir det ridning. :D VIILL NUUU! ;D Jag kände att jag behövde skriva det. ^^ Men i dag har det inte hänt något roligt i skolan iaf. Vi hade NO som just nu är sååååå tråkigt. :| Men det blir väl skojjigare när vi börjar ladda o sånt... Jag har lite ont i halsen för jag har pratat mycket idag. >.< och inte bara på lektionerna. x) På svenskan hade vi förhör. Vi hade 5 minuter att läsa en text och ibland så stog det inom () tre ord, det rätta skulle man stryka under.  Jag hann till sista sidan. =) På matten på morgonen fick vi böcker och sen gjorde vi en diagnos så dom ska kunna se hur mycket man kan, det gick inget bra. Jag fick 20/30.... :( Vi har också haft språk, alltså franska. Läraren var sjuk så vi hade kuratorn. x) fast vi jobbade med stenciler så det gick bra ändå.. :) Efter skolan cyklade jag hem till mamma med mammas cykel. Smart som jag är trodde jag min cykel var hos mamma (jag var hos pappa) så då gick jag ner till mamma för att cykla resten till skolan. Men när jag kommer ner så kommer jag på att cykel är hos pappa. Så jag tog mammas cykel för vi hade bråttom. Hemma hos mamma städade jag Ninas bur och sen hamnade jag hos pappa och här år jag några plommon från vårat plommon träd och nu sitter jag här.
Absolut inget intresant inlägg, men har inget att göra så jag bara skriver. :) Snart måste jag cykla och hämta mobilen hos mamma... glömde den där. Tänkte ut och springa sen. Känner mig så lat och rastlös... ;S


Du är otrolig om du läste allt. x) haha, Puss<3

Kommentarer
Postat av: matilda

svenskan va ganska lätt;P vi har inte haft nån matte:S <3<3mz

2008-09-01 @ 18:06:14

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0