Kanske Katjas livs (hittills) längsta blogg inlägg.

Jaaha du. Mycket har hänt dom senaste dagarna. :) Det vart riding på onsdagen, det var roligt. Och för första gången den hära terminen gick det ganska så bra! I torsdags, då bar det av hem till Lisa Tegeback med Emmi. Det var roligt, men efter några stunder var Emelie tvungen att gå. Då följde vi med henne till Sollentuna station. För Lisa bor i Töjnan med sin mamma. Och just denna vecka är hon hos sin mamma. Sen gick vi tillbaka. Åt en risifrutti och pratade med Lisas tvilling syster Johanna. Det var roligt. Sedan fortsatte jag och Lisa ensamma till Stinsen. Vi tittade in hos Hennes & Muritz och nu mera tror jag på kärlek vid första ögon kastet.... Där var den, den vackraste jag sett... den var rosa som bara den.. vi gick förtrollade in. Men plötsligt, glömde jag bort min galma förälskelse. För där var den, den vackraste jag sett. På pricken lika dann som min förra förälskelse, men svart som natten... <3 Min kappa. Jag kastade den på mig direkt efter att ha valt ut rätt storlek och den var jätte skön! Jag älskar den! På lördag blir den min egna. :) Men nu ska vi inte fästa oss vid en speciell sak, vi går vidare med dom många sakerna dom hänt dom senaste dagarna. :) Efter hemfärden med cykel från Lisa så pluggade jag till NO provet och lite engelska. :) Det var då min mor bästämde sig för att betala 300 kronor av min förälskelse. För jag var så duktig. :) Sedan var det till att promenera ner i sängen. I dag så, när jag tänker har edt inte hänt så mycket intressan faktiskt. Det ända är väl att jag städade alla badrummen för att jag ska få min månads peng. Det ska bli skojigt, då kan jag köpa en väska kanske. För en intressan sak är att på Söndag ska jag och mamman min till Staden och kolla på väskor och skor! :) Mycket roligt. Och på lördagen, efter inhandlandet av min förälskelse skall vi till min mors bror och äta tårta och lite annat gott. :) Men nu ska jag ut med några mysiga personer. Ha det mysigt och nu har du väl fått en intressant upplevelse att komma i håg i ditt liv. Katjas livs längsta (hittills) blogg inlägg. Sådant kan vara intressant att komma ihåg. ^^ Puss och kram, skummiga bananer. :)<3

Kommentarer
Postat av: emelie:P

Du e för ruuulig för att man ska kunna komentera dina inlägg katjaaa! :P

2008-09-27 @ 13:48:37
Postat av: kattiiiisssaa

jaaa :D fast jag fatta inte men okey :D:D

2008-09-29 @ 16:28:52
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0