Jag älskar dig! :D<3

Hej igen. :D:D

Nu ska jag berätta om min cykel. Det är en crecent tror jag och jag fick den i present när jag fyllde 4 år.... en gåva av miiin faar... trallalaaa.. ouups *piinsamt* jag började vist nynna på teddy björnen fredrikson. :O Iallafall fick jag den där jag fyllde 11 tror jag. :) Av min fader och moder. Den är orange och silvrig. Jätte cool! :D<3 Det är en mountinbike. Som är jätte bra och snabb! Man hinner knappt se den för det är så snabb!! Eller är det jag som har muskler.. :O hihi. Den har 24 växlar, men jag använder bara andra läget nästan... Alltså det finns tre lägen och 8 på varje... och jag använder bara andra läget för annars blir det för lätt, och annars för tungt. Svårt att förklara, så det behöver ni inte bry er om. ;) Hjulen är svarta och vi har bytt bromsar en gång för dom blev utslitna. :) jag lovar att lägga upp en bild på den någon gång! :D 
Jag älskar dig min cykel! :D<33 

Puss, nu ska jag cykla på min fina cykel till mamma och hämta min mobil.

Ps. jag gillar att tönta mig, *stolt* ;D Ds.
Ps2. jag är helt säker på att det är en crecent, jag kollade nyss. :D<3 Ds2.


Kommentarer
Postat av: matilda

verkar som en bra cykel;)(a)<3

2008-09-01 @ 18:04:17
Postat av: Anonym

nöööööööööörd

2008-09-03 @ 19:12:17
Postat av: Kattis

japp, väldigt bar ;)

2008-09-03 @ 21:12:38
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0