Gissa vilken dag det är idag...

Vet ni vilket dag det är idag? Det är dan före Katjas födelsedag :D Hihih, i morgon blir jag gaaammal, 14 år. :o Hoppas jag får något kulkul. (a) Fast det får jag säkert. ^^

Igår hade jag ridning, det gick rätt bra fast det var så himlans jobbigt på slutet! :o Ridläraren var på mig hela tiden, "Spänn magen, armbågarna til sidan, ner med hälarna, titta upp, håll händerna still, luta dig bak" så höll hon på ganska länge tills jag var helt röd och trött. :P Jag andas typ inte så mycket inte när jag koncentrerar mig sådär.. :P
Jag och pappa anmälde mig till en hopp och dressyr kurs på påsklovet också! :D

Idag efter skolan gick jag hem tillsamans med Emmi och Sebbe, vi stanna till på våran gamla skola och hade lite kul x) hihihi.. när jag kom hem så började jag städa eftersom vi får gäster i morron. Nu orkar jag faktiskt inte mer, det känns som att jag är den enda som städar här hemma. -.-

Halv 5 börjar aerobicsen, ska dit med Matti och Sara. :)) <3

//Kattis

Kommentarer
Postat av: S

de var skojj.^^

2009-04-03 @ 18:35:38

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0