HÖÖKS !

Näjmen hejsan! ;D

Det gick ganska lätt att passa lillebror. Vi gick först ut i skogen och solen. Efter det lagade jag lunch, korv. hehe, men han gillade det inte. -.- Han gillar bara sån med massa tarmar och läskigt i... haha, det här var någon med extra mycket kött i. x) Sara kom efter någon timme. Vi spelade eyetoy med Philip. haha, han blev sur när han förlora. mahaha (a) Vi gick ut och kastade frisbee, vilket jag tror att Sara aldrig har gjort. xD hahah (aa) men sen så kom mamma hem och mitt jobb var över!! :D Då så skulle jag upp till pappa så vi kunde åkte till Hööks, jag och Sara väntade in bussen och precis när den kom så kom jag på att jag hade glömt busskortet. hahah, men fick gå på iaf. :D^^

Inne på Hööks tror jag att jag provade typ alla modeller dom hade!! xD Iallafall tog det ungefär 2 timamr att välja vilka jag ville ha. xD Men valde ett par riktigt sköna, lite tajta i midjan bara, men det känns inte när man rider eller gör något, bara när man knäpper upp dom och magen väller ut! Hahahah xD Köpte även en roosa funktions t-shirt, bruna jätte sköna ridhandskar, en piggborste och en hovborste. ^^ Det behövdes lite uppdatering i ryktlådan. (a) hehe. Vi hann även till Stinsen och köpte halm och toalettspån. ^^
Roligt med nyya saker! :D

Ridhandskar funktions t-shirt Ridbyxor Dom blåa köpte jag. :)

Bilderna är från Hooks.se ^^

PUSS<3<3


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha jaha, men jobbigt ändå att vara allergisk! :O Jag var allergisk mot damm när jag var liten, men det växte bort som tur var! :D

Usch ja, men det blir du ju förhoppningsvis inte! ;)

2009-04-07 @ 20:42:56
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0