Ikväll ska jag lägga mig tidigt har jag bestämt .-

Hejhej!! :D

Jag har inte hunnit blogga någonting idag, för att direkt efter skolan åkte jag till stallet! :D Efter ett tag kom Emma dit också! Då blev allt lite roligare! Vi hjälpte till att ta in några hästar sen pysslade vi med våra sköthästar. Fast min verkar inte gilla mig alls... Menmen.. Imårn är det iallafall ridning, eller teori. ^^

Det blev inte ett långt inlägg nu, men har inte så mycket att skriva... Ellr skolan startade idag, vi har en ny musiklärare.. han verkade lite mysko, men helt ok. På svenskan så gick vi till biblan och lånade böcker. Jag skulle låna Systrar i Jeans men den fanns inte, så lånade en annan Hermelinen , men sen så fanns Systarar i jeans i skolan så började läsa den på andra timmen. :) Den var bra så långt jag hann! :) Imårn så blir det franska, ny lärare... hoppas han är bra! ^^
Nej, nu ska jag gå. Måste lägga mig tidigare, får ont i huvet annars. <3 Kramss //Kattis


Såhär ser man ut när man leker dektektiv med lillebror. xD<3

Kommentarer
Postat av: Janna

Så lite! :D

Tack själv! :D

2009-04-14 @ 21:49:27
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Sebbeeiisisiii

söt bild<3<3<3

2009-04-15 @ 18:46:15

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0