Jag är på braaa humööör!

Heejheej!

Jag är på gott humör! :D Efter skolan så åkte jag, Mathilda, Lisa och Emma till stallet. Där så mys vi först lite med hästarna och sen så tittade jag och Mathilda när Emma red, dom red ute i det varma vackra vädret! :D Efter det så hände det dock lite tråkigheter. Emma var hos sin sköthäst Goodman, somm hade varit rätt hängig innan henne lektion. Så hon sa till Sussi för han andades häftigt också. Hon trodde att han kanske kunde ha kolik. Så Emma fick ta honom i ett grimmskaft och leda runt honom i ridhuset... han andades rätt tungt. Sussi sa att hon ville att Goodman skulle trava lite så vi knäppte loss honom, han la sig inte ner, vi fick honom att trava i båda varven. Sussi sa att det inte lät så faligt typ.. :S :) Sen var jag och Mathilda tvunga att gå, så jag vet inte hur det har gått.
Men snart ska jag på teater/musikal med Emmis familj. ^^ :D

Puss och hejdååå<3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Äsch, då får du önska dig i julklapp/födelsedagspresent ;) Eller låna från din låtsassyrra... ;)

2009-04-24 @ 18:38:39
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0