Jag ska dra ut en tand. :O :(

Heejhej!

Orkade inte blogga igår. Men Var i stallet, red och tog hand om Valle.<3 Han är inte lika bråkig längre så vi kanske börjar bli lite bättre vänner. :P Hihi. :) Mös lite med Gordon också. ^^

Idag så är det Världsbokensdag.. -.- i skolan så ska treorna hålla en lektion för oss och vi ska hålla en lektion för dom. Men vi är uppdelade i tre grupper. Så det blir lite mindre klass att hålla lektion för. Våran grupp ska ha frågesport, med temat Disney. :P Men jag kommer inte kunna vara med så länge. Halv 11 ska jag till tandläkaren... och där ska jag dra ut en tand!!! :O :( Det kommer säkert göra skit ont. :(

Nu ska jag gå och borsta tänderna och inte tycka synd om mig själv.

Ha en bra dag! :D<3

Kommentarer
Postat av: sofi

Jag tycker synd om dig. Att gå till tandläkaren är aldrig roligt.

2009-04-23 @ 15:50:30
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0