NY MOBIL! :D

Jag är så glad!!! Har köpt en ny mobil! :DD W380i heter den, walkman :D Touch på utsidan också. :) Shhteekit! x) haha :D Kosta 1400 kr.:P Har ändå kvar typ 1500. (a) Nu håller jag på att ladda över massa gamla bilder och några låtar från den gamla mobilen. ^^
NU försvann mitt glada humör. Mamma håller på och tjatar, du måste ge mig pengar. blablabla. -.-

Spinningen på Friskis och Svettis gick bra. :) Sara och Matilda var också där, pappa ledde passet. Najs att träna! :)) I morgon ska jag passa lillebror, det kommer nog gå åt helsike. :P han är snart 7 och lyssnar aldrig på mej. ._. hehe... Jag ska tvinga med mig honom ut i skogen och titta på blommor. :D haha xP

:D
Vad tycks?? ;) Braaa mycket bättre än min trasiga gamla iaf! x) Den var full med damm och knapparna hade åkt av så det gick knappt att skriva sms. hehe... men vi har varit med om mycket, det känns lite vemodigt... japp, sån är jag. x) hehe.. sen får ni bilder på min gamla. ^^<3
//Kattis

(nu är jag glad igen! :D)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: taack! jo boken är hur bra som helst, verkligen! :)



tittade förresten på den där mobilen när jag skulle köpa min mobil fast det var ju ett tag sen nu ;)

2009-04-06 @ 20:52:09
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: julia

härligt med en ny mobil :)

Kolla gärna in min blogg , lämna gärna en kommentar också . KRAM

2009-04-06 @ 21:14:16
URL: http://jlabbman.blogg.se/
Postat av: Sebbuuiizzzz

snygg ;)



2009-04-06 @ 22:23:18

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0