Stallet heela dagen! :P

Hejsan hoppsan!

I morse när jag vaknade väntade jag mig vackert väder, men nej. Det duggade och var grått. Tog en dusch och  slappade lite, men det blev tråkigt så bestämde mig för att cykla till stallet och hjälpa till på tävlingarna. Pappa hade redan åkt dit tiiidigt och dirigerade på parkeringen. Duktig som jag var cyklade jag iväg och det tog väl 30 minuter. Kom dit vid 1. Hittade min ridkompis Emma som satt vid in och utsläppet vid framridningen. Så jag ställde mig där och hjälpte henne. Det gick rätt smidigt men ibland vart det lite kaotiskt. :P Det var kallt men vi höll ut i 5 timmar för mig och Emma stog där i 7 ungefär. :O :) När jag hade gjort min soldans tittade solen fram i ungefär 30 minuter, men sen försvann den och lyssnade aldrig mer på min dans. :( Som belöning för våran tapperhet fick vi en Lindt  choklad kanin! :D Med ett lotto nummer så dom lottar ut något! xO Hoppas jag vinner. (a) Kom iallafall hem för ett tag sen och har duschat, och senare ska jag vara med Julia! :D<3
// Kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0