Väsjö ^^

Hej!

Det vart inget stinsen idag! Jag ringde Julia, cyklade dit och sen cyklade vi till väsjöbacken för att Linn vill att vi skulle komma dit. x) Det var blött (dom spruta ner oss med snö-.-), kallt om fötterna, roligt, häftigt och varmt! :D Och MYSIGT! :D<3 Vi sprang och halkade runt i backen och tittade när massa hoppade. :P Sen satte vi oss vid en husvägg där solen lyste och det var jätte varmt och skönt! Vi satt där tills Linn och Julia tvingade mig att gå upp till toppen, fast vi kom inte hela vägen upp, vi abröt äventyret och åkte ner på våra skor. x) haha, eller jag, och Julia, Linn hade ju skidor. ^^ Det vart kallt och blött igen så vi satte oss vid huset igen, lääänge. Jätte mysig! :D Men nu har vi kommit hem. ^^ Jag ska på spinning senare. :))

Kramiss

Kommentarer
Postat av: Sebbuuiiizzzzzz . din ruuullliigasstteeee ^^ mhöhöhöh... rooolig rubrik vaa? WTF? va menaru d? vaa?.. nu kmr du ba tänka : typ : WTF!? men ja bara skriver och driver, mhihihihihihih... <3 löööööv u.

låter kul^^



göra något på onsdag?<3

2009-04-06 @ 16:26:26
Postat av: C

svara gärna på frågan i min blogg om vems stil du tycker är snyggast av olsen-tvillingarna!

2009-04-06 @ 16:37:16
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Viktoria

var i stinsen igår en stund! :)

2009-04-06 @ 17:39:00
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Josie

Hej:) vad har du gjort i dag?

2009-04-06 @ 19:39:07
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0