fortfarande överlycklig !

Hejhej ! Idag är det första ridningen för terminen och jag läängtar ! :D Såå kul!! Och så ska jag träffa Emma och massa andra som jag inte har träffat på hela somamrlovet!! :D:D<3

Idag så vaknade jag klockan 12 och jag vart jätte förvånad, för jag var inte uppe särskilt länge, och jag brukar vakna runt 11. :) Men det va ju rätt najs, jag låg och läste Twilight i ungefär 2 timmar igår kväll, eller jag läste den på svenska så Om jag kunde drömma. ;) Den är såå bra! =) Andra gången jag läste den på svenska. Och när jag är klar me den ska jag nog läsa New Moon igen, eller så gör jag det på svenska... När jag hör din röst. Föresten kom ju New Moon's nya trailer ut igår. Och jag kan inte få nog av den. xD jag lääängtar!!! :D<33 Och är öööööverlycklig!! Bara därför så lägger jag ut den igen. ;)

The Twilight Saga: New Moon 'Meet Jacob Black' Preview in HD

Såå jääävlars bra !! =D <3

//kattiss

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0