jag hatar att stressa. -.-

Tjatja. Dagen började med att jag fick stressa för jag trodde vi började 30 minuter senare än vad vi egentligen gör, så fick sms av sebbe när jag åt frukost att han gick till mig nu. Så kuta upp och hämtade väskan och slängde ner smink, sen kom vi 10 minuter försent. Efter mentorstiden hade vi matte.. sebbe är i en annan grupp på måndagar så jag somna nästan utan honom där. >< haha.. det var skit tråkigt. Efter hade vi SO som var kul och sen lite annat. Efter skolan tvinga Sebbe mej att följa med till Stinsen, han skulle köpa sprayfärg, men gjorde det inte. -.-' Så jag, Sebbe, Nottan och Lisa som också hade följt med satt på scenen och åt godis. :D Det var mys, fast jag hade ont i huvudet, men som tur var kom Sebbes mamma och hämta oss så vi behövde inte hem! Sen har jag ätit och nu har jag lite ont i huvudet fortfarande men det är bättre, måste somna tidigare ikväll verkligen!! :) Börjar 10 över 8 imårn! Det är sämst. Ska sikta på att ligga i sängen senast 10 ikväll. :P

Nu ska jag göra något annat, men först en bra låt;


Hejdå, ha en fin kväll !

//kattis

Kommentarer
Postat av: Lisa Welin

Bra låt :)

2009-09-20 @ 14:20:26
URL: http://griseknoe.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0