jag kan vara en zombi ofrivilligt. :)

Hejhejhallå. Jag känner mig lite deppig. Första skoldagen i åttan imårn.. börjar klockan 9 och slutar 1. Jag kommer vara som en zombi hela dagen för kommer inte somna förens runt 1 tror jag... och jag behöver mer sömn än 6½ timmar. ;/

Idag var jag med Zimmi igen, vi tralla runt i stinsen och jag köpte en bh och ett randigt linne. :) Hittade inget till Sara idag heller. ;/ Men har lite mera tid på mig fortfarande. :) Igår eftermiddag och kväll så var jag, pappa, bror, extra syster och mor på fest. :P Det var våra vänner som hade fest tillsammans så dom kallade det 106 års fest. ^^ Deras barn är snälla. 15 och 17 år. Vi schejjka loss på dansgolvet me live-gubb-band. xD Körde partydans. Haha, men de var näjs. :D Annars satt vi mest och prata och åt. (; Nu ska jag ladda över lite låtar till mobilen. :D Puss  , ha en bra måndag! :*
Dead By April - Losing You <3

//kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0