min uppdatering är sämst. ^^

tjatja, min uppdatering suger verkligen. förlåt. kom hem idag, eller ja, igår eftersom klockan är efter 12. x) Hem i varje fall hem från järvsö och hanna. Där var de mys. Vi tittade på massa filmer och sista kvällen så sov hennes kompis bea oxå där, då ringde jag till massa av deras kompisar och sa att jag hette maria och var blondin och massa skit. Och att jag hade vart så packad att jag inte visste hur jag fått deras nummer. xD sen så åkte jag fyrhjuling för första gången och de va skit läskigt men kul ! XD haha. Idag, eller ja, igår när jag kom hem typ 9 på kvällen så stack jag direkt ut i regnet till saknade sebbe, fredrik, alexander, jossan och wille. de va lite wiie. x)) nu har jag suttit inne på bdb och kollat på alla bilder. det är lite jobbigt. xD och imårn vill jag vara med sebbe, göra nå kul. :D om han kan... ? :] får hoppas. försten snackar jag nu en blandning av hälsingemål och stockholmska. XD mysigt !

Skön låt. x) Björn Rosenström <3

Puss, gonatt, ;*

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0