han med glasögat och hans kompis.

Idag har jag lekt med min bästis sebbe. :D vi hade skojj. passade hans söthund Gillis. <33  och så kollade vi på Pirates of the Caribbean 3. :) Den var super bra och börja grina på två ställen. :p Jag diggar verkligen han med porslinsögat och hans kompis. x) haha, bäst . förutom det ovanstående så städade jag kaninens bur och lite annat. ^^ nu ikväll känner jag inte för att sitta hemma. nån som vill leka? :D <3

här är lite bilder från gotland. ^^<3

Fiint ! Jag på en rauk. xD Me like. Me like it. :P Vem får flest studs? ;) Gillar färgerna. O.o Haha , okey ?

Och så avslutar vi me sebbe 'snygg' lundin. ;) Sebbe bästiss ;D


Hörss //kattis

Kommentarer
Postat av: Joiz

Jag älskar Pirates of Caribbean ;P Och jag är nästan aldrig absolt xD

2009-08-15 @ 01:21:33
URL: http://joizan.bloggagratis.se
Postat av: emo-punk sebbe (a) x'DDD<33

tjuhho !! ;DD <333

2009-08-15 @ 17:01:47
Postat av: My [fotoblogg]

Hej!

Var med och tävla :)

Skicka in sommarens bästa bild och var med

och tävla om länk och bild i min meny!

2009-08-15 @ 17:46:10
URL: http://mysfoton.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0