choklad för 5 kr

tjena. (; hela dagen har jag vart med matilda, vi har typ hängt lite... hehe, ska vara med henne nu ikväll oxå, hitills har vi bestämt att vi ska cykla till ica och köpa euroshopper choklad för 5 kr! :D de är najs. vad som händer sen får vi väl se. kanske vara med någon mer. eller så blir de väl att bara flumma runt med våra choklader. ;)

ridningen igår gick bra, red dressyr och så på slutet så red vi lite i skogen. :) skötte såklart Valle efter, det var mys. :)

Nu så håller jag på att övertala fredrik att va me oss ikväll... mutar han med choklad. xD :D

jag och zimmi :)
´zimmi och jag . :)

zimmi
zid :D hah :s xp


hehe, jag vet, vi är snygg xp

jag
jag. hata att man ser min tandställning. x(

hejdå, ha en bra kväll. jag och matilda ska cykla nu. :D

//kattis

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

kul att ridningen gick bra :D

2009-08-22 @ 11:24:08
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-23 @ 20:23:12

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0