DET SNÖAR...

God morgon på er ;) <3

Jag är verkligen jätte trött, men sitter med en kopp verm o´boy. :) Dom håller på att packa in i bilen nu. Vi har typ as mycket grejor emd oss. Men jag har nog mest. xD Jag ska sitta och knarka musik typ hela vägen. :) Men jag önskar att jag hade A drop in the ocean med Ron Pope. Den är så himlans bra att jag dör tror jag! :o <3333 Vill ha Lady GaGa Eh eh (Nothing else I can say) och When you say nothing at all också. Men fick några andra låtar av Mysan i går. Tackar :) Ååå... sitter och lyssnar på den först nänmnda... <333333 :D<3333
Enyway, visst var det bra att EMD gick vidare!? :D Dom var lätt bäst. men jag tyckte Velvet var bra också, hon borde gått vidare istället för Molly Sanden. Hon hade ingen bra låt tycker jag.

Måste gå nu, ha det jätte bra! Puss och kram, <3



Kommentarer
Postat av: S

PUSS O KRAM SKUMBANAN ... :S ^^ hare jävligt brraa, saknar dig<3<3<3<3<3<3 hihi

2009-02-23 @ 21:39:38
Postat av: Sara

Jag har A drop in the ocean me Ron pope du kan få den på måndag:)<3 Miss ya<3<3

2009-03-01 @ 19:29:18
URL: http://mizzcute.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0