FREDAG

Hej!

Idag så började vi klockan 10 :D efter lunch så hade vi redovisning av vad vi har gjort under hela den här tema veckan. Frida var sjuk så det var bara jag och Barre i våran grupp. Vi redovisade för några sjuor, några åttor och några nior. Det var lite läskigt. xD Hihi.. men gick väl rätt bra. ^^ Vi fick sluta klockan 1. Jag, Sebbe och Lisa gick till Figges (ett cafe/bageri)och träffade Jojo som är lite sjuk. Sedan gick Jojo hem och vi väntade på Sara utanför hennes skola. Ohc så kunde vi såklart inte bestämma vem vi skulle gå till så vi började gå och när vi kom till min mamma så gick dom in där mitt hus är men jag fortsatte gå så nu är jag hemma själv. x) Haha.. ^^

Puss och kram, ha en bra fredag! I kväll blir det tacooos! :D

Här är lite bilder från i går:
sSofies medryttar häst Clinton :D
 En jätte söt shettis :D
 Clinton :D
 Clintons öga :)
 En jätte fin häst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du bara gick =/ ååå...^^



hahah.. Sen ville du inte komma heller <3

2009-02-20 @ 17:34:45
Postat av: K

svar: meh, ni sklle ju dra om en halvtimme, då e de ju ingen ide att komma..

2009-02-20 @ 18:22:43
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Sara<3

hallå,du bah gick :S...

2009-02-20 @ 23:31:26

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0