LOTS OF PICS

Nothing Else I can say med Lady Gaga är så himlans bra!! :o Lyssna på den några gånger och du blir käääääääääär. :D <3

Idag så ska jag packa och åka ner till mamma och fixa eftersom vi åker till Vemdalen i morgon, tiidigt. Ååå, det ska bli så himlans roligt!! :D Och så ska jag träffa Sofia dära också. :D LÄÄÄÄNGTAAR :D

I dag så har jag lekt med Nina och fotat henne ltie :D Alltså, för er som inte vet, min kanin ;) Det var mysigt, hon är så söt, först klappar jag henne sen 'pussar' hon mig. x) Så himlans gulligt, och sen började hon springa runt mig i en ring och skutta på mina ben som jag hade i skräddar ställning. x) Nu har jag laddat in bilderna på datan. :) Ska städa henne bur strax. ^^ Pappa ska ta hand om henne i veckan, fast det är han ju van vid. xP
Bloggar nog meera i kväll. :) Hörs, puss

<3 <3 ÄLSKAR DIIIG<3 haha<3 hihi<3  <3 hahah<3<--hahaha x)


Kommentarer
Postat av: S

ÅÅÅ hon är sååååå söt :D <3<3 hahah, fett cool bild när hon ligger ner ;)



Hon borde träffa kurre o molly va skulle hända dåå?? ^^

2009-02-21 @ 11:28:30
Postat av: Fillan

Söt kanin du har :)

Läs och kommentera min blogg så är jag väldigt tacksam!

2009-02-21 @ 22:17:21
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0