ROMME

Romme var skit kul, vi var ju som skrivet där med nästan hela skolan, alla som ville. Och från några andra skolor också, men det var ändå inte så jätte lång lift kö, det gick rätt snabbt. :D På morgonen så var det inte bra väder, det var dimmigt och kallt, men efter lunch runt 12 så sken solen och om man stog stilla i backen så vart det rätt varmt! :D Vi hade det jätte mysigt, Emmi var ju skönast när vi skulle åka en svart backe, hon och jag åkte före dom andra och så börjar hon skrika i Aaahhh paus Aaaah paus Aaaahhh hehe, xD jag och åkte brevid och fick skratt attack xD fett kuligt. :P Och så hände det lite andra roliga saker när vi skulle åka lift, höhö xD <33 Jag, Sara L och Emmi var ju lätt bäst på off pist i skogen, hahaha, jag fastnade under ett nerfallet träd med skidoirna så jag fick trycka av mig dom i den djupa snön och klättra upp och gräva fram skidorna x) haha, och så trilla jag massa andra gånger. xD fast jag ååkte typ 1km i timmen. xp Emmi och Sara råkade också ut för lite äventyr, hihi xD<33
Men såklart vurpade jag ordentligt näst sista åket *suck*  Jag fattar inte hur det gick till. Jag åkte ganska snabbt och det var inga iskockor eller snöhögar och så helt plötsligt blir det svart och den ligger jag på mage i backen utan skidor och stavar och rumpan värker som tusan. >< Jag vågade inte röra mig för jag trodde jag hade brutit något.. :o Men sen så hade jag bara ont i svanskotan. Tur. ^^ Emim var värsta snabb på att bromsa föär hon var före mig och så helt plötsligt så var hon brevid.. hehe, hon e den snabbast av alla mig vänner. hihi :D<3 Sara fiskade upp mina skidor och stavar, tackar :'D <333 Jag har fortfarande ont i rumpan.. :(
På hemvägen somnade jag och sebbe, mysigtmysigt. :D <33  fast han och emmi tog kort på mig... :o :@

Jag har hunnit hämta badkläder hos pappa för vi ska simma med klassen i morgon och så har jag hunnit duscha coh raka benen, jag råkade skära till mig till lite vid hälsenan, började blöda värsta mkt.. :o :(
I morgon har vi engelskaprov också. Hoppashoppashoppas det går bra! :'> Och så får vi tillbaka SO proven tror jag. :)

Puss och godnatt alla söta :D <3 Bilder får ni senare. ^^

Kommentarer
Postat av: em

HAHAH XD asså du skulle hjula i backen ;) o så gick de lite snett ;P

Ja e alltid snabb när något händer XD hihih

2009-02-12 @ 21:12:04
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: Sebbe

hahah mysigt vare<3

2009-02-13 @ 19:04:52

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0