Simmning

HELLO! :)

Har laddat över massa bilder från romme nu så ni ska få se några! ;)

Jag känner att förskylningen blir bättre! :D fast i morgon kommer den säkert vara värre eftersom vi simmade med klassen idag, men det var typ bara hälften som gjorde det, dom amndra hade "glömt" badkläder.. Iaf, vi fick livrädda, simma 200m och 50m ryggsim. Trampa vatten och flyta på rygg. :P Och eftersom det är fredag den 13 så var det nog bara ren tur att jag inte drunknade. ;) Sen hoppade jag en gång från trean trampolinen (a) haha. ;) Efter simmningen som var den sista lektionen så bastade jag och lite så, sen gick jag, Sara, Julia, Lisa och Sebbe hem till Sebbe. :P Vi kollade på Tropic Thunder rolig och bra! ;)
Juste, hade engelska prov i dag. Det kändes bra! :D Inte så jättesvårt och jag kunde alla glosor! :D Fick tillbaka SO proven från förra veckan också, dom hade inte skrivit poäng utan kommentar, och om man hade nått fel så hade dom skrivit det så jag fick alla rätt! :D:D Och så kollade vi på icke tecknade Moses filmen. :P
Sen gick jag hem till papa och städade ninisens bur. <3 Fick skjuss ner hit till mamma och i morgon ska hon och jag åka till Täby C och handla täckbyxor! :D På kvällen blir det i väg till pappa för mamma ska ha tjej middag. -.-'

Nu åkte Emmi iväg till en docktor för att hjon har typ öroninflammation!! :O Stackars henne!! :( <333333

Jag och Sara L <333

SEBBE<3

Julia, även kallad Julle <33 ;)

Haha<33 Efter att Emmi hade grävt fram sin skida :P

<33
(Sara, Julia, Sofia)<3

<333

Pusspuss<3

(Vill ni veta en hemlis? Att fredag den 13 är bara bluff, enligt statistik så händer det inte fler olyckor än någon annan dag. hihi x) )

Kommentarer
Postat av: ÄÄm

FAST JA TROR PÅ FREDAG DEN 13E ÄR OTURSDAG ;( :'( (VARFÖR SKULLE JA ANNARS FÅ ÖRONINFLAMMATION JUST DEN DAGEN DÅ..)

2009-02-14 @ 08:17:11
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: Sebbe

De var skojj <33 Hahha på filmen när han dansde, såå skojjj x)<3



vet du vf man har 13 fredag?

2009-02-14 @ 09:44:19
Postat av: Julia <3

hihi, det var jättekul i romme med er <3<3 xD

2009-02-14 @ 13:35:01

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0