Så himlans snygga täckbyxor!


Hej

Jag är inte på blogg humör, men jag gör det ändå. Igår i Täby så köpte jag världens coolast täckbyxor och ett par jeans! :D Efter Täby så var jag med Julia, jag hjälpte henne och dekorera hennes tårta. Hihi.. vi spelade lite data och hade oss sen så gick jag hem till mamma och hämtade min väska och drog till pappa. Och föresten, efter att min mamma kramade mig så luktar min jacka mammas parfym... hmm. :o Iaf, packade och gick till Sara, även kallad Sugar elelr Gummzmumms. haha<3 Vi kolalde på filmer på hennes kamera, några var skit roliga med matilda xD Sen lagade vi JÄTTE god middag!! :D Det var någon indisk kryddmix och så blandade vi i det i kärnad stekt kyckling och så hade vi i kokonöts nånting x) Och så gjorde vi ris, iaf, det blev jätte super gott! :D Vi kollade på melodifestivalen. Kulkul, och så satt vi vid datan lite och så vid halv 2 kanske så låg vi i sängarna och hade släckt, men började vi typ krigas x) haha, jag vann iaf, mohahahahah xO

Enjoy ;) :
Överdragsbyxor, jeans och skärp :D
Så himlans coola tycker jag. xD 390 kr, dom sista! :D Alltså täckbyxorna. ^^ Från Intersport

Jeans
Jätte sköna! HM 398 kr :D


En sen alla hjärtans dag bild ;)

Gotti
*glupsk*

Hejdå !


Kommentarer
Postat av: emmi

Ja älskar sånna choklad hjärtan!! <3

2009-02-15 @ 15:06:18
Postat av: Anonym

mums ^^ <3

2009-02-15 @ 20:14:32

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0