TaRzAn :D

Heejsan allaaaa:D

Ridningen gick rätt bra, Tarzan var svår som vanligt heheh.. (a) 1 timme efter ridningen så var det informations möte om blir skötare. Nästa onsdag ska jag gå kurs med rätt många andra om hur man tar hans om en häst och så. :) Iaf, eftersom det var en timme mellan ridningen och mötet så satt jag och snacka med två från min ridgrupp och två andra, jätte snälla flickor. (a) ;D Vi hade jätte mysigt , jag hade med mig två jätte goda mackor. Hihi :D Sen började mötet och det var väl runt 50 barn och ungdomar dära. Heheh... :P
Nu har jag pluggat lite engelska eftersom vi har prov på fredag.. *nervös* men det går nog rätt bra, får vi hoppas, ;)

I morgon blir det Romme med resten av skolan. Hihi kulkul, men hoppas på zero bruntna ben eller armar. x) Alla ska träffas 6.15 på parkeringen i morgon vid skolan.. bussen går 6.30, jöbbit, måste lägga mig tidigt! Bloggar nog i morgon när jag kommer hem. Dom sa 18.30. ^^

Och Emmi är fortfarande sjuk stackarn :( Men hon kommer iaf i morgon :D:D:D<3333333333

På väg till kossorna jaag
KOSSA :D FÖÖL :D

Kommentarer
Postat av: ääääämmii

Ja kan ju lixom inte bara, hoppa över romme!! hhihi :P

2009-02-11 @ 20:25:25
URL: http://emzzan.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0