Uno de la saga :D

Hello my friends! ;)

Dagen började inte så jätte bra. Jag kunde ha sovit en halvtimme till. -.- Jag trodde det var måndag och att vi började 8 35 fast vi började 8.55. -.- Och dessutom gick jag till skolan... Iaf.. på dubbel timmen i svenska som sista lektion så skrev vi på våra sagor. :) Hehe, blev inte helt klar... :( men nästan. ^^ Vi slutade halv 4 och sen gick jag till Edsbergs skolan och mötte Sara. Vi gick hem hit vilket tog ungefär 1 timme. xD Oh god... :o x) Sen har vi suttit och garvat till Johan Glans. Mihihihihiihi x) Hon gick hem nyss och nu sitter jag med matte och msn som inte funkar. :( Vi ska åka till Lisa och Agness i kväll oh äta. Mysmys. ^^ Hihi

Pussokram skummbanan! :D

Ros :)

Kommentarer
Postat av: s

och ja e sjuk =/ det nämde du inte..

2009-02-03 @ 19:20:09
Postat av: K

meeeh. ok, alla, sebbe är sjuuk. :(

2009-02-04 @ 14:40:12
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: s

hahah, bara skojade x)

2009-02-04 @ 19:22:31

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0