SATURDAY EVENING

Hahah x) jag blev så full i skratt när jag jag såg BWO nyss på melodifestivalen, dom har alltid så konstiga och annorlunda kläder på sig. x) Och Alexander Bard som också är med där, hade på sig en ridhjälm xD hahaha.. tjejen som sjöng ALLA var ju värsta "wanna be Madonna" xD Hon hade Madonna kläder och samma frisyr. ^^ xP Min favorit var EMD. :)

Nu till somthing else. Åker ju som skrivet till Vemdalen i morgon. Pappa har inte kommit med kängorna som han skulle ännu. :o Måste nog ringa honom... :P Gör det nu.^^ Han hade visst fastnat framför nått TV pogram ^^ x) Typiskt honom, men det gör inget. <3 Jag har inte så mycket att skriva. längtar tills i morgon. ^^ Kanske blogagr innan vi åker. Men annars måste ni ha det super bra! Och när jag komemr hem får ni massa bilder säkert! :D

Puss och godnatt på er<3

Nina<3

<333333

<3

Kommentarer
Postat av: Fatma

GO EMD! ;D

2009-02-21 @ 22:21:11
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: frida

sov gott! ;D

2009-02-22 @ 00:58:34
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: S

Saknar dig<3<3<3

2009-02-23 @ 21:38:04

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0