ååh :(

sämst! Jag och Julle vill gå på medborgar skolan, dom har olika kurser, vi ville gå på målar kurs. Men ingen av mina föräldrar kan betala! :'( ååh vad ledsen jag blir!! Jag och Julle som har sett fram emot det!!! <3


På onsdag efter ridningen ska jag iaf med på hennes scouter. ska väl blir kul,:) men är mest arg för målar kursen nu! :(

Middagen var god :) Farmor hör ju lite dåligt, och hon skulle räcka glassen till Lisa som är sjukgymnast, så låste sig hennes arm för hon är så stel. Då sa jag till Lisa : "Här har du ett allvarligt fall" och farmor trodde typ jag sa "Glassen är kall" så hon sa : " Tycker du glassen är kall? Jag tycker den var rätt varm, den har nästan smält ju." Och agnes tyckte att det var jätte kul så först blev hon helt röd i ansiktet för hon försökte att inte skratta med sen börja hon as garva. Hahah, jag med. :P


Måste verkligen duscha i kväll, är hos mamma nu.

till "Angnes" : BLOGGA!

puss<3

// K

:)<3
Proffs fotografen agerar (a) :P<3

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih, din farmor verkar rolig :D

2009-01-25 @ 20:36:20
Postat av: em

asså ja skrav att de va från mej, men de försvann :S

2009-01-25 @ 20:37:04
URL: http://emzzan.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0