Är hos Juuuuulle!! :D

HAAALLOJ!

Sitter hos Julle, vi har varit ute och handlat sura björnar!! :D:D YUMMIIIEE. :P Sen har vi ritat xD och nu sitter vi har och har rätt kul åt Julias syster och hennes kompis. xP Hihi... :P Jag orkar inte gå hem nu.. mihihi... Julia ritade av mig som prinsessa. (a) det blev jätte fint!!! :D Jag tror jag ska anlita henne som konstnär, och så får hon 5 kr / bild. Och sen så Ska jag spara bildernaaa:P Hihi.. just nu sitter Julle och tar kort på det fina vi har ritat. xD höhö.. väldig skillnad säger jag bara. xP Just nu försöker hennes syster... hmm, skrämma oss? xD haha, dom hissade ner en peruk från trappan och vi såg inte snöret den hängde i. Värsta läskigt. :s xD
Nej, nu ska vi återgå till.... ? :P

PUSS<3

SURA BJÖRNAR!<3

Höhö. xD

Julia och Katja
Ritat av Julia!! värsta fint ju!! :D
katja o julia
Ritat av mig. xD

FINT!!

Kommentarer
Postat av: Julia <3

mums^^ suura björnar x)

2009-01-18 @ 19:45:07

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0