I just love it!

God kväll alla ;)

Efter skolan som var som alla andra skol dagar typ så gick jag hem och åkte sen till stallet. Jag bara älskar att vara där! :D <33 Träffa kompisar, prata, mysa med hästarna och slå på kompisarna med ridspöt (6) hihi ;P Iaf, ridningen gick jätte bra, eller iaf ganska. :) Hade inte samma ponny som förut utan jag hade Midvin. :P Heh... han vart pigg när vi hoppa med det var roligt, dock travhoppade vi bara en bana, det hade varit roligare med lite mera galopp. ^^ När jag kom hem läste jag i Ljudet av ditt hjärta :D<3 Den tredje boken i Twillight serien. :) Sen åt jag och pappa middag. Petter barnvaktar Philip så han är hos mamma. Iaf, det blev blodpudding, stekt ägg och bacon :D :P heh, mumsi. :) Har även fotat min söta kanin men datan muppar såklart så det går inte att ladda in bilderna. ;( det är sämst!

PUSS<3


Hih... saknar det! :( <33

PS. är det fortfarande ingen som vet vilka mått man ska ha på sin header!!??!? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det spelar typ ingen roll vika mått? tror jag iaf ^^

2009-01-22 @ 20:20:06
Postat av: em

ja va me o tog bilden :D hihihi x) (måtten har ja ingen aning om :S )

2009-01-22 @ 20:48:25
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: Jennifer

Hejsan, pga att jag inte har tillgång till internet utan behöver använda mobilen för att skriva just nu .. Så är det ganska svårt med tävlingen och vinnare. Men jag drar en så fort jag får tillgång till en data! Och tar självklart inte med tävlande som anmälde sig försent! /JK

2009-01-23 @ 05:25:48
URL: http://[email protected]

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0