You made my day ;)

Heej!

Humlan kom :D Hihi, vi drog till Stinsen, gick in på Gina Tricot och plocka åt oss massa på stor rean! Provade massa man typ inget passa på mig. :/ Vi var där inne i ungefär kanske... 1 h? :P 40 minuter?? :P Träffade Carro och Cissi där också. :) Efter att ha flummat runt lite i hissen (hahaha) och hittat en toa så gick vi ner och fiiikade!! :D Jag tog en varm choklad från Kahls och sen gick vi till Waynees Coffee och fikade på riktigt. :P Sara tog världens största macka. xD Hihi, och jag världens största kaka. :P Efter att ha fikat mysigt gick vi till Kicks och Sara ville köpa en foundation så vi skulle fråga vilken nyans hon skulle ha. När Sara skulle fråga fick hon skratt attack så jag fick rycka in (a) xD <33 Hon fick iaf hjälp, den som hon hade tänkt köpa såg tydligen smutsig ut på henne sa expediten så det blev en ljusare som passade jätte bra. :) Båda vi köpte också Make-up remover servetter med typ Aloe vera. Billigt och dom är jätte bra! :) När vi skulle ta bussen till Sollentuna satt vi inne och väntade på den och så såg vi inte att den kom (såå oss hehe) så vi sprang men den åkte... då ropar några killar, ba, Vi har bil! Vart vill ni bo?? xD haha, fast sen såg vi att bussen hade stannat, Sara sa "men kan vi inte bara hoppa på den??" xD haha, men vi spreaaang och chaffisen var super snäll och öppnade dörrarna så vi fick komma in! :D Sen fick vi skratt attack. :P När vi hade kommit hem till min mamma för vi hämtade väskorna där, så skulle vi ta bussen upp till pappa, och så missade vi den precis. -.- Typsikt oss igen -.-
' xD Nu har jag gjort lite matte och NO....

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: gumz

Skriv din efterlängtade kommentar här tack!! :D

2009-01-20 @ 09:56:04
URL: http://gummzzz.blogg.se/
Postat av: gumz<3

hahah, så rolig dagxD Vart vill ni bo? HAHAH <33

2009-01-20 @ 09:57:40
Postat av: Jennifer

M. Mått ?

2009-01-20 @ 18:15:56
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0