Natt på museet 2 med min sara <3

Hometown Hero <3


Börjar även det här inlägget med en av mina favorit låtar just nu! :)
Dagen har varit mysig och bra! Det började ju med allt som jag skrev i förra inlägget. Sedan så tog jag saken i egna händer och ringde Sara. ^^ Vi bestämde oss för att gå på bio för det var länge sen! Vi orkade inte åka långt så vi bestämde oss för att se den här i Sollentuna centrum. Alltså se Natt på museet 2, den var rätt humoristisk! Haha, vi var nästan själva, det var bara två andra, dom var kanske 11 år. ;) Biosalongen var verkligen liten! Typ 50 platser bara! Men det gick och vi mumsa i oss choklad och godis. :) Jag tycker att filmen var rätt bra! Jag vet inte riktigt vad Sara tyckte, tror det var att hon tyckte den vart seg ibland, men det tycker inte jag. :P Jag satt klistrad hela tiden typ. x) Jag diggar Ben Stiller. x)<3 Efter bion så blev vi upphämtade av taxin. haha det lät rätt coolt va? ;) men om jag ska vara helt ärlig så var det Saras pappa... hih enw. ^^ Nyss lagade mamma omelett till mig fast klockan var 10. Det var gott! :)
Imårn runt 9 så hämtar pappa upp mig och storebror och det bär av till Järvsö! :D Peti följer bara med för att han vill övningsköra hem därifrån. (Eller det är vad han säger men tror han vill träffa Mysan haha xD) Sen stannar jag där på ridläger tills på fredagen! Hoppas det blir riktigt roligt! Mysan har jag inte träffat på ett halvår ungefär och Hanna på ett år! ;o Är riktigt laddad. :'d

Ha en riktigt bra vecka utan mina uppdateringar. ;)
PUSS OCH KRAM!
Klänning från Kreta Järvsö
Min klänning från kreta!                              Järvsö <3
//kattis <3

Kommentarer
Postat av: Joizan

Jey :D MIn förtjänst att det är en av dina favvolåtar ^^

2009-07-04 @ 22:56:48
URL: http://joizan.bloggagratis.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0