ABBA singstar :P

Hejhej!
Igår fyllde min kusin Teolinda 3 år, så idag åkte hela familjen (mammas x) ) och firade henne. Hihi, Våra andra kusiner och moster var också dära. :) Vi fick jätte god tårta, hembakade småkakor och hembakad choklad sockerkaka eller något liknande. Mummsigt :D Teolinda är så himlans söt, hon har rött hår som mig, lugg och så hade hon två tofsar, så himlans söt! :D <3 Innan vi åkte dit så var jag på konståknings show och tittade när Sara L och Emmi åkte, dom var jätte duktiga! :D Tyvärr hade jag ingen kamera så inga pics. :/ Emmi och hennes kompis åkte till Ketchup sången (ni vet den som var värsta inne för några år sen) och Sara L och några av hennes kompisar åkte till någon lite rockigare låt. Och sen var det massa småbarns grupper som åkte. x) Gulligt... :) När jag kom hem så hade Peter åkt och köpt playstation 2 och ABBA singstar :D :D Det är så himlans roligt!:D Just nu står mamma och Peter och sjunger mamma mia x) hahah, mamma <3 abba säger jag bara. -.- x)

Snart ska jag och min bror till pappsen. ^^
Puss på er, ska nog dra och vinna över mamma på singstar nu. See ya ;)

Kommentarer
Postat av: mitt namn är för långt för att få plats >.<

och vann gjorde du ;D

2009-03-29 @ 20:57:39
Postat av: K

japp :D

2009-03-29 @ 21:43:04
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0