Lärigt värre

Godkväll ;)

Ridningen var skojjig men jobbig. Ponnyn min stannar om han går först och han är verkligen envis! -.-' Menmen, fick ett långt spö sen så då gick det lite lättare. :) Skötte om min Valle sen också, och hjälpte Emma min vän med hennes Goodmans ben, dom var så himlans leriga! Blöt lera dessutom. Men tillslut fick vi dom rätt rena. :) Jag kom hem kvart över 7 och då lagade jag blodpudding och sen så släppte jag ut Nina och la mig ner på golve, hon hoppade upp på min mage och satte sig där, men sen försökte hon typ göra något oanständigt med min arm. :O
Har pluggat också... SO och franska... Hoppas SO provet går bra i morgon.

Godnatt! <3

Holly <3
Tagen av miiig *stolt* ;D

GRATTIS i efterskott till My som fyllde 15år igår! :)<3

Kommentarer
Postat av: S

hahhah, ruuuliga nina :D<3

2009-03-19 @ 15:30:13

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0