Patrik 1,5

Hejsan!
Idag är det lördag som typ alla nog vet.(Och i går fyllde Julia fjårtis! GRATTIS i efterskott!;) ) Sara sov här i går, vi gjorde indisk mat med ris och så drack vi cola. Vi hyrde Patrik 1,5 också. x) hihi, den var bra! :) Har du svårt att bestämma vilken film du ska hyra, hyr den! ;) Jag tycker ofta att svenska filmer blir stela och tråkiga men inte den hära! :P Jätte bra skådisar. :) Vi mös och busade med Nina i typ 1 timme på kök golvet. x) haha, hon var så sööt! :D Idag kanske vi ska bowla. ^^ Btw, jag och sara är bäst på att ligga och göra ingenting. I går låg vi i min säng och lekte "Varför slår du dig själv för?" och skrattade skit mkt. x) Och sara vart 'sömnig' hahahaha x) lät så himla gulligt när hon sa det. xP
Puss på er  //kattis

xP
hihi
Puss på dig med söt!<3
 "Fuck you You fucking fuck! x)


Kommentarer
Postat av: S

duu skulle ju skirva en sak..=/ <3 om mig juu. höhö.

2009-03-07 @ 15:55:49
Postat av: Sara<3

Hihih xD NINA VA SÅ SÖT :D Du måste lägga upp videon :P <33

2009-03-08 @ 19:09:30

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0