Pjjäser :P

Hääj, idag spelade vi upp pjäserna vi har tränat på, sebbe var inte där så jag fick spela mot en annan kille i våran bert pjäs. Det gick väl bra, men Fredrik som spela Bert fick skratt attack en gång så det vart lite konstigt. x) Annars var skolan okejj, på musiken tittar vi på School of rock. Imårn så har vi ett engelska prov, måste plugga! Och på reddag har vi ett till engelska prov... :o Får väl plugga och hoppas att det går bra.
Jag är på otroligt mjukis humör varje morron men har inga mjukisbyxor jag kan ha i skolan. -.- Det är säääämst. Har inget speciellt att skriva just nuu... eller joo, jag och sara stack på spinning i går, det var verkligen jobbigt och efteråt var vi båda jätte trött, så vi började flumma och ha oss i omklädnings rummet, vi skrattade as mycket och vi kom därifrån typ 1timme efter att passet slutat. x) Vi är flummiga vi. ;)

Nu ska jag nog plugga, ciao

Smidigt värre Sara :P
Sara i ett trääd. :P

Snyggaste simmen x)

Kommentarer
Postat av: Saris

Hahah va skratta xP

2009-03-24 @ 18:48:05

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0