Prov..

Hej!

Nu är jag frisk! :D Var i skolan igår och idag. Igår kväll pluggade jag sönder min hjärna typ.. gjorde massa franska, SO och matte... Men nu är jag i kapp lite. hade matte prov idag. Det gick nog okej... har SO prov i morgon. På lag och rätt. ^^ På SOn idag pratade vi lite om Fritz eller vad han nu heter. Han är ju rena djävulen. :s :o

Idag är det vårväder och på lunch rasten var jag, Sebbe och Emmi ute på ena innegården och dom höll fast mig på en bord och plågade mig. x) Sedan hade vi en grej. Eller killarna hade det så tjejerna hade "plugga själv" typ. x) Jag och Emmi tog SOn och gick ut i solen igen. ^^
Idag har jag ridning! :D:D Det var länge sen.

Hej hopp kaffe kopp ;)


Kommentarer
Postat av: S

hahah, de var skit ruuuligt ^^ "Ditt hår lyser som guld, och ditt som silver och ditt som... bajsbrunt" hahah x)

2009-03-18 @ 17:48:38

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0