Olyckor och VÅFFLOR :D

HÄÄÄJJ ;D

Vi hade engelska prov idag, det kändes som att det gick jätte bra, det var enkelt. Läsförståelse. ^^  Idag så slutade vi lite senare för att vi kollade på någon dansuppvisning i Rudbeck aulan. Hade ridning så gick hem direkt efteråt. Ridningen gick... både dåligt och bra. :P I början gick det bra, på uppvärmningen och allt sånt. Men sen när vi skulle hoppa så gick det inte så jätte bra. :P Vi skulle hoppa bana, men tyvärr ville inte min häst det. -.- Så han stannade framför det (när det gick snabbt) och gick åt sidan, och jag flög framåt, men fick tag runt hans hals och klängde först fast mig på sidan av honom men släppte sen och hamna i spånet och han sprang iväg. -.- *suck* men en tjej kom men en hink havre så han gick lätt att fånga in. Så jag satt upp igen och fick lite fart på honom, lite väl mycket. x) Iaf, jag gjorde inte illa mig nånting. ^^ Efter ridningen tog jag hand om min sköthäst Valle och pratade med mina kompisar. Sen kom Mathildas mamma och hämtade henne och mig, när jag kom hem vart det uppvärmt lax och efter det... VÅFFLOR! :D:D Det är såååå gott! :D För alla som inte vet är det våffeldagen idag! *mummsigt*

Nej, nu måste jag nog duscha och sen... plugga. -.- *suck*

//Kattis
Ljus

Kommentarer
Postat av: em ;)

tur att du inte bröt typ benet eller nått :D <3

2009-03-25 @ 20:51:12

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0