Kattis, Lisa, Matilda, Sara och Sebbe

HEJ !

Jag kom på att jag hade glömt att skriva att Nina, min kanin, fyllde år i tisdags! Hon bläv 3 år :) haha, intressant. ^^ Iaf, i går gick ridningen bra, eller ganska så.^^ Jag hade en ponny som hatar tt gå först och som bara brukar stanna om han hamnar först. Och det gjorde han några gånger, men så skulle vi rida serpentiner och jag kom först. Och jag blev så himlans envis att jag satt och skänklade på och gav honom inte chansen att stanna och då gick det jätte bra! *stolt* hehe. :) Sen skötte jag Valle, det var mysigt! :)

Efter skolan idag så var jag med Matilda, Sebbe och Lisa, skojj skojj. :D Och sen gick sebbe hem och jag, lisa och matti gick till sara :D påvägen dit vart vi väldigt flummiga och skrattade maaassor! :D x) Vi 4 gick till Matilda och tittade på ett pogram som jag tyckte va skit kul men det tyckte inte dom andra. x)
Puss på er //KATTIS



För två år sen ^^ Ett gulligt shettisföl med mamma. :)


Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: Tackar :)

Om du menar jeansen med hålen så kommer de från Ginatricot :)

2009-03-06 @ 08:04:33
URL: http://naataali.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0