Nice , franska rivieran <3

Hääjjhäjj! ;D

Jag kom hem från Nice i måndags eftermiddag egentligen, men har inte orkat skriva något innan nu. ^^ Franska rivieran var härlig. Lagom varmt och skönt. Vi bodde väldigt centralt, nära till shopping, klappersten stranden och resturanger. :) Nästan varje morgon gick vi och köpte en baguette, en crossiant var och drick, sen gick vi och satte oss på Promenad de Angle. Eller jag tror inte det stavades så, men enw. ^^ Det är en jättestor och bred trottoar vid stranden och havet. ^^ Frukosten på hotellet var väldigt dyr. 8 euro/person. :/ Vi åkte till St. Paul de Vance, en stad där många kända konstnärer bott. Det var som Visby i mindre format typ. :P Jätte tyst och lungt också. :) Åker gärna dit igen, fast bussresan skippar jag hellst. Den var HEMSK! När vi skulle åka till Monaco så var det nå fel på tågen så det gick inte. :( När vi var där läste jag även ut Twilight på engelska. :) Den är så himlans bra att jag döööör. >< Flygresorna gick bra. :) Vi gick även upp på ett berg, alltså det fanns trappor, men det var typ något slott elelr nått där uppe, iallfall great utsikt! Vi gick upp där två gånger. Det var rätt jobbigt eftersom jag var förskyld hela tiden vi var där, så jag blev trött väldigt snabbt. :/
Bilderna får ni nog nästa vecka. ^^ Jag har inte kamerasladden här hos mamma. :/ Fast har några från mobilen i väldigt dålig kvalite. :/
Här får ni en. ;)

Ett slott där vi gick upp två ggr


Puss på er <3<3

>Kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0