Brand new eyes

Tävlingen igår gick okej, men Snobben, ponnyn jag hade. Han hade gått flera lektioner tidigare och hoppat en klass innan med en annan tjej som inte fått honom framåt ordentligt eftersom han är väldigt seg om man inte är bestämd. Och eftersom det var stil hoppning, och jag satsade mest på att få honom framåt och rida bra vägar så blev det fel galopp lite för ofta. :/ Men jag fick honom piggare iaf! Mamma fotade på fram hoppningen men det blev jätte dåliga bilder! Och filmen från själva banahoppningen ligger på en videokamrea så vet inte om det går att få in den på datan. Jag fick 72/120 poäng. :P Den som fick mest poäng fick typ... 88 eller nått sånt.

Efter hoppningen så hämtade pappa mig och jag åkte med upptill honom, gosade lite med kaninen och gick sen ut och flummade med sebbe. Skit kul hade vi! Massa med flum på hans födelsedag. :D <3

Idag ska jag bowla, och kanske träna med Sara på friskis. :) Och så ska mamma beställa Brand new eyes åt mej idag!!! :D(Paramores nya album) Så den kommer väl på typ torsdag. Så himlans glad! :D Har lyssnat på några låtar och jag dör för dom är så bra!

Ha en fin måndag! Så himlans skönt med höstlov!


En av mina favorit låtar från albumet av dom jag har hört!!!
Iallafall min favorit av alla Paramores låtar! Här är den live. <3

//kattis (föresten har jag haft lock för ena örat sen jag vakna. -.- störande! Hör typ inget på det. xp)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jo jag heter Mochbb på bilddagboken. Men jag startade blogg ist för bdbn. Men visst uppdaterar jag där också, men kanske inte lika mycket :)

2009-10-26 @ 15:23:19
URL: http://eemmapersson.devote.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0