Misery Business Acoustic

Ikväll blir det flum kväll hos Sebbe, ska titta på Idol. Det är väl typ rock tema i kväll har jag hört. ;) hade massa flum hos nottan tidigare. men är hemma nu och har käkat. blir snart glass och sen sebbe.
hade föresten matte prov idag, det gick ju rätt bra även fast man inte pluggat något! det var bara ett tal som jag satt med i typ 20 minuter som jag verkligen inte fick ut!! det var verkligen störande! hade också franska läxa, vi skulle kunna fråga och beskriva vägen. det gick inte så bra för mig. Men bryr mig faktiskt inte, fast fick iofs VG på provet för någon vecka sen. Det trodde jag verkligen inte.

När vi börjar skolan igen efter lovet, då har vi fått nya skåp!! :D Dom vi har nu är skit fula och små, får knappt in jackan.. hehe.

Älskar ju Paramore så himla mycket, så här är en super bra låt med dom, fast den är akustisk eller vad det heter, men den är så jävla bra andra, tredje och alla andra gånger. ;)


Nu ska jag äta glass!

//kattis

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Känns skönt att man har så snälla läsare! :)<3

2009-10-24 @ 11:09:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0