James Bond VS. Benknäckargänget

Duktig som man är tog jag och Sara bussen till friskis & svettis, alltså det är itne det som är duktigt, utan att vi tog oss till friskis. x) hehe.. vi tränade aerobics och nu kan jag alla rörelser! :D Lite stolt är jag. hihi (a) innan passet hade vi lite skrattattack. haha :P<33 Typiskt oss. ^^ Vi tog bussen hem, när jag kom hem så åt jag all påskmat själv. :( Alltså, jag åt inte allt själv, utan all den påskmat jag stoppade i mig (vilket känns som mycket mer än vad det var :S) fick jag äta utan sällskap. Iaf, en glad överaskning var att Peter hade beställt Coldplays nyaste skiva, som kom idag! Sitter och lyssnar på den. :) Helt okej tycker jag, lite sega låtar bara.. /:

Nej, nu ska jag äta lite mer godis, gå och duscha och klockan nio börjar Benknäckargänget på 6an! :D åå, den är så himlans bra!<3<3*käär* Har inte sett början, men ska se den nu. Jag började nästan gråta i den förut, den är både rolig och sorglig! Om du inte har något annat för dig, SE DEN! :D Resten av familjen ser på James Bond, den nyaste, men jag har aldrig gillat honom, springar runt, dör aldrig, tror han är bäst, och massa sånt.. :S hehe..





Jag väljer iallafall Benknäckargänget! Du då??


Måste gå nu ifall jag ska hinna, Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Talang Skåne (Hoppning), det är exakt samma som Future Factory, om du hört talas om det? :) De ska hjälpa en att utvecklas genom träning för både häst och ryttare, mental träning och olika föreläsningar :D Men först måste man gå på en mönstring för att se om man blir uttagen till "laget", det är det som är det nervösa ;)

2009-04-10 @ 14:13:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hahahah eller hur, och definitivt knäppaste! xD

2009-04-10 @ 14:30:12
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Saris

ähh har inte sett dendär james bond filmen......... sååååååå ja kan inte svara, tyvär -.-

xP <3

2009-04-10 @ 22:22:32

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0