Stinsen var schteek xD

Julia följde med till Stinsen! :D Även fast jag skulle köpa present till henne. xP Heheh.. men jag köpte inge till henne... det gick ju lixom inte. ^^ Och saken jag skule köpa till Peti fanns inte. -.- *suck* Men jag sköpte iallafall en vattenfast mascara från IsaDora, Build-up mascara Extra volume 100% waterproof om man ska vara exakt. ^^ x) Hoppas den är bra. :) Sen köpte jag en bikini överdel! Jätte skön och passade perfekt! :D Och så lämnade jag tillbaka byxorna och köpte ett par andra från stadium, fick lägga på 50kr. Menmen, skönare och snyggare. ^^ Vi provade skoor, hittade inga jag blev kär i, bra det antar jag. Har ju inte råd med skor nu. :( hihi.. fast jag tor at Julia hittade ett par hon gillade. ^^ Fick skjuss hem av Hennes mamma, och då fick jag leta PÅSKÄGG! :D:D Även fast jag inte är så sugen på godis nu. Hehe.. ^^

Ikväll ska vi äta påskmiddag, fast jag ska på aerobics på friskis så jag missar den. Men det är så roligt och det är bara en gång i veckan så jag vill faktiskt gå!

Julia med schteekiga solbrillor!
Sccchteekit värre! ;D


Inte lika schteekit dära :/

Nya mjukisar
Hahaha, inte alls scheektit :(

(Agnes har fått mig att säga schteekit:O)

//KATTISS

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0