Vi fick sluta 2 timmar tidigare än vanligt!

Heeej! Vet ni vaaad? Jag sitter här och äter massa godis onyttig som jag är. ^^ Vet niii... idag i skolan fick vi sluta två timmar tidigare än vanligt för svenska lärarna skulle någonstans. :D:D Så vi slutade kvart över ett! :D
Men på slutet av lunchrasten så gick jag, Emmi och Sihem ner i Rudbeck. Där stod några som var krista och man kunde prata med dom och så. Och om man skrev en fråga och la i en kartong så fick man en godis! :D Det gjorde vii! :D Sen fick vi nåd sa hon och så fick vi ta en till godis! :D Hon var sneeel. ^^
Efter skolan så tog jag, Mathilda och Lisa B bussen till stallet. :) Jag och Mathilda hade väldigt ul när vi kom dit. Vi bytte om och så, sen så gick vi ut i paddocken och så började vi fantisera. x) Haha, jag gjorde en häst som heter Hestistransvestitiz. xD Den är lila och ljusgrön och Mathildas heter Hestisgrävsköppis, den är lila och gul. x) Vi hade väldigt kul, vi gjorde en bana med ritade hinder i undrlaget, det vaar väldigt jobbigt att springa och hoppa den. :P Sedan kom Emma, vi alla tre började sköta sköthästarna. Gordon var jätte mysig och gullig! :D<3 Fast han har massa knölar på bakbenen... men Lisa sa att det bara är... jag kommer inte ihåg vad det heter, men det är inte så farligt iallafall! :)

Ikväll måste jag göra matte...Nu ska jag stax duscha. :)


Ha't bra ;D //kattis

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Det kan man säga! :D

2009-04-22 @ 21:34:44
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0