En HEL jobbig vecka kvar... -.- plus en massa andra...

Ja, sista veckan på sommaren kommer också att bli den jobbigaste veckan på hela sommaren...

Vill ni veta varför, om ni inte vill så får ni sluta läsa... men dom som är trevliga fortsätter väl förhoppnings vis att läsa...

Jomen asså den här veckan kommer att bli den jobbigaste utav alla... för att jag har fotbolls skola hela veckan... måste upp klockan 8 sen spelar jag fotboll fram till klockan 15.00... Jobbigt...plus att jag har ont i huvudet och mår illa... sen när jag komemr hem måste jag skriva ett skol arbete på 7 sidor, alltså MINST en sida verge dag... BLÄÄÄÄ... vad jobbigt! Hjälp mig den som kan!!! Snääälla!!??
//Kattjis


image32
 TITTA! där är ett tecken, jag håller på att dööö...!!!

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0