Bläh.

Bläh. Verkligen bläh. All är Bläh nu. Jag, som fortfarande är sjuk... vädret, som är riktigt "herrejävlar". Som Agurt brukar säga. ;)- Och bullarna, ja, jag har inga mummsiga lusse bullar att äta på... :'( Så om ni känner för att hjälpa en lite stackars hjälplös flicka så får ni gärna baka 5dussin kattabullar och skicka dom till miiig?! (a) Om ni vill veta 2st nya gubbar som jag hittade på idaag?

Gubbe 1:   :)-    = räcker ut tungan

Gubbe 2: 
  ;)-    = räcker ut tungan och blinkar

Nice va? Och eftersom jag är så snäll så har jag inte tagit Patent/Copyrihgt på dom. ^^ Tacka mig. ;) 

Pöss fr. miig.   [den får ni xD]


Kommentarer
Postat av: Agness

Mäh kattitz. Dom såg ju precis ut som vanliga smilisar. Med ett streck på hakan dåra. Har dom rumphaka? x)
Puss

2007-12-01 @ 21:31:18
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0