Födelsedag

I fredags fyllde min bror år. 16 år. Kul för honom. Han får börja övnings köra ju. men igår så fick vi gäsatr och vi två fick massa pengar i födelsedags present. Jag fick typ 750 kr. :D Jippiie! :D
Idag så åkte jag mamma och petter till Täby C. Jag köpte, eller mamma betalade 400 o jag 100, (6) ett par jeans. :D Jag gillar dom veery mutch. (a) Jag hittade ingen tröja, fast jag hade velat köpa en. Och jag har ännu inte fixat nån present till Petter.... men vi kom nyss hem och nu sitter jag coh äter ägg röra. :) Mums. I kväll ska jag och petter och nina till våran far och så tror jag anges och lisa kommer dit! :D:D
Puss och kram, skummbanan (A)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna tävla här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin söndag!

2008-04-13 @ 15:17:41
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Kattis

Kulkul. ^^

2008-04-13 @ 20:28:58

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0