Stinsen today :)

Japp, idag har jag och mammsen vart i Stinsen. Där blev det ett par jeans från Bik bok där efter en sväng till Waynes Cofee. (lr hur det nu stavas xD) sedan förbi in till H&M och där blev det ett par militär gröna shorts och ett svart linne. :D Sedan åkte vi hem och nu är jag jätte trött. Igår var jag med Elin och Emelie hela dagen, jätte kul! :D Vi hoppade på Elins bigga studsmatta typ hela dagen! ;D Sen på kvällen stack jag hem och åt, sen cyklade jag till sebbe för att träffa honom, Fredde, Sara och sen Aida. :) Vi stog och snacka lite sen kom Emelie F också. Vi träffade några killar från pararellklassen och några från 4an och 2 som vi inte känner. En av dom som vi inte känner hade typ damp.... :O han var helt crazy, jag lovar x) Han kastade kottar och sparkade en hink mot oss och tog grenar och "hotade" oss. Fast man behövde bara ställa sig framför honom så gjorde han onget. :P Men han sparkade Sara och Aida men sen ägde Aida honom xD Hon fick ner honom på marken bara genom att vrida på armen, asså han höll fast hennes arm. x) men sen palla vi inte dom mer så vi stack till elin så var vi hos henne en stund, sen till Fredde, Emelie hade träning idag så hon orkade inte vara med. Men sen gick alla hem iaf. Och i morse så vkanade jag av att lilleborssan drog en pall mot golvet i köket så det hördes skit mkt i mitt rum. -.-'
Puss och hej
image65

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0