Skolan

Hejhej(: Idag har det inte hänt så mycket mer än en tripp till skolan i en timme, Hem o kolla på Os och tillbaka till skolan för en 20 minuters långt mentrossamtal, Och nu har jag kommit hem för ett tag sen. (: Just nu håller jag på att ladda in sommarens bilder på datan och ska lägga upp några fina från Åland lite senare! :)<3

Onödig information om mig:
Jag känner att jag börjar få skavsår på insidan av kinderna av min tandställning. O_o
Jag älskar min kamera! :D<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ojojoj, nu vart kameran färdig! :D Det blir några Ålands bilder nu istället...
Se men inte röra... O.o

På Åland på Elins land:D<3 Coola jag testar knee board... :D

Vilket inte går så bra... xP Fast kul var det!! :D

Såå vackert och häftigt!! O_O På Åland<3<3

hehe, jag gillar att fota häst mular... (a)<3   På Sofies land. En till. :) Det fanns tre föl där:D<3


Idylliskt? (a)<3

Puss, ha ett härligt år! :D ;P <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, när åkte ni den där saken i vattnet? :O ;D

Puss <3

2008-08-19 @ 19:33:45
URL: http://agurt.blogg.se/
Postat av: Frida typ kusin

komentar på första bilden : vilken båt åker ni med

-.- på andra bilden : hoppas där rama kattja i vattnet

komentar på tredje bilden : det är ju skit fint där och ännu finnare i verkligheten

komentar på sista bilden : påväg till andra sidan visst ?

2008-11-16 @ 11:48:39
Postat av: Frida typ kusin

när jag komenterade andra bilden hoppsan ska det stå inte hoppas

2008-11-16 @ 11:49:59

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0